Support abonnement

Wanneer je bij je website hebt gekozen voor het afnemen van een uitlegsessie, kun je gebruik maken van onze supportafdeling.

Support abonnement

Nadat je de workshop AddSite hebt gevolgd, kun je gebruik maken van onze supportafdeling.

Daarnaast bieden we een handleiding voor het gebruik van AddSite. Door een workshop te volgen en gebruik te maken van de online tools die we beschikbaar hebben gesteld heb je het juiste gereedschap in handen om je website te gaan vullen en te beheren.

Wanneer de AddSite beheeromgeving nieuw voor je is, zul je nog handigheid moeten krijgen in het gebruik ervan en kan het voor komen dat je nog niet alles meteen kan vinden. We raden je in een dergelijk geval aan om een kijkje te nemen in de online documentatie.

Hierdoor maak je kennis met AddSite, in je eigen tempo, wanneer jij er tijd voor hebt. Mocht na het lezen van de documentatie het probleem nog niet zijn opgelost, neem dan gerust contact met ons op. Want daarvoor is de Help & Support in je AddSite abonnement bedoeld!

Wat valt binnen het abonnement?

  • Ondersteuning in het gebruik van AddSite. Hierbij kun je denken aan vragen als:
    • Hoe dupliceer ik een pagina?
    • Hoe verberg ik een pagina?
    • Hoe toon ik een tekstblok op elke pagina?
    • Hoe stel ik een verwijzing in?
  • Ondersteuning bij het gebruik van programma’s als de Webshopmodule, AddCampaign en Rental.
  • Hulp bij bugs. Ondanks dat we je website met aandacht en zorg ontwikkelen, kan het voorkomen dat je tegen een onderdeel aanloopt dat niet naar behoren functioneert. We zullen vaststellen waardoor het probleem wordt veroorzaakt en koppelen terug wat de vervolgstappen zijn.
  • Hulp bij storing. Wanneer je website om welke reden dan ook niet meer bereikbaar is, gaan we vaststellen wat het probleem is. Wanneer blijkt dat de storing binnen onze verantwoordelijkheid valt, dan zullen we dit zo snel mogelijk oppakken en oplossen. Mocht de oorzaak niet bij ons liggen, dan zullen we waar mogelijk, aangeven met welke partij je het beste contact kunt opnemen om de problemen op te lossen.

Standaard is er een uur support aanwezig in het abonnement, maar natuurlijk helpen we ook graag wanneer er meer ondersteuning nodig is. Tegenwoordig werken we hiervoor vaak met tegoed. Meer informatie hierover is onderaan deze pagina te bekijken.

Waar kunnen we je verder mee helpen?

De activiteiten hieronder zijn voorbeelden van onderwerpen die buiten het supportabonnement vallen. Uiteraard helpen we je wel graag verder! We voeren dergelijke werkzaamheden over het algemeen uit op basis van nacalculatie. Of je koopt tegen een gereduceerd tarief vooraf tegoed bij ons in (Craddits).

  • Formulieren
    In AddSite heb je de beschikking over een krachtige formulierenmodule. Hiermee kun je de mooiste formulieren in een handomdraai maken en aan een pagina op je website koppelen. Ondersteuning voor deze module valt wel buiten support. Voor het inrichten van nieuwe formulieren of aanpassingen aan bestaande formulieren raden we aan om contact met ons op te nemen.

    Klik hier voor de handleiding voor het gebruik van formulieren.
     
  • Gebruikersbeheer
    In AddSite heb je de beschikking over een krachtige gebruikersbeheermodule. Hiermee kun je betrokkenen toegang geven tot jouw AddSite-account en bepaal jij welke rechten de gebruiker krijgt toebedeeld.
    Door het beveiligen van pagina’s en per pagina in te stellen welke gebruikers(rollen) toegang hebben, kun je met deze tool zelfs een heuse (semi-)intranet omgeving opzetten.
    Wanneer blijkt dat een gebruiker(srol) niet de verwachte of gewenste rechten heeft, helpen we je graag om te achterhalen waar in de instellingen of beveiliging van pagina’s instellingen moeten worden aangepast, om de toegang tot jouw AddSite-omgeving op de gewenste manier te laten verlopen.

    Klik hier voor de handleiding voor gebruikersbeheer.
     
  • Google Analytics
    Google Analytics is een ontzettend krachtige tool om inzicht te krijgen in onder andere het gedrag van de bezoekers op je website. Door doelen in te stellen in het Google-Analyticsaccount kun je conversies meten en waar nodig verbeteringen aanbrengen in de (structuur van de) pagina’s van je website.
    Hoewel Google Analytics natuurlijk niet een product van ons is, hebben we er uiteraard de nodige ervaring mee. Mocht je vragen hebben over je Google-Analyticsaccount, over instellingen van een website-property in het account, of wil je gewoon dat we een kijkje nemen in het account: we ondersteunen je graag.

    Klik hier voor de handleiding van Google Analytics.

Als er overige vragen of wensen zijn met betrekking tot de website, dan is het altijd mogelijk om even contact met ons op te nemen op support@addnoise.nl of om even te bellen via 058 2666 026.

Inkoop tegoed (Craddits)

Het is mogelijk om vooraf uren bij ons in te kopen tegen een gereduceerd tarief ten opzichte van ons normale tarief. Hoe meer uren je tegelijk inkoopt, hoe groter het voordeel. Ingekocht tegoed is onbeperkt houdbaar en kan gebruikt worden voor support en relatief kleinere werkzaamheden. We houden het tegoed en de werkzaamheden bij in een document die we met je delen.

De voordelen van Craddits op een rijtje:

  • Tegen een gereduceerd tarief uren inkopen
  • Geen starttarief van € 45,- exclusief btw voor elke kleine klus
  • Geen factuur voor iedere kleine klus
  • Minder administratie
  • Tegoed is onbeperkt houdbaar
10 uur/100 Craddits € 950,00 € 875,00
20 uur/200 Craddits  € 1900,00 € 1725,00
30 uur/300 Craddits  € 2850,00 € 2450,00