Support abonnement

Wanneer je bij je website hebt gekozen voor het afnemen van een uitlegsessie, kun je gebruik maken van onze supportafdeling. De kosten van een uitlegsessie bedragen € 170,00 exclusief btw, en deze optie wordt standaard aangeboden in de offerte van je website.

Daarnaast bieden we uitgebreide documentatie voor het gebruik van AddSite. Met deze tools ben je goed uitgerust om je website te gaan vullen met jouw eigen, unieke content.

Wanneer de AddSite beheeromgeving nieuw voor je is, zul je nog handigheid moeten krijgen in het gebruik ervan en kan het voor komen dat je nog niet alles meteen kan vinden. We raden je in een dergelijk geval aan om een kijkje te nemen in de online documentatie. Hierdoor maak je kennis met AddSite, in je eigen tempo, wanneer jij er tijd voor hebt. Mocht na het lezen van de documentatie het probleem nog niet zijn opgelost, neem dan gerust contact met ons op. Want daarvoor is de Help & Support in je AddSite abonnement bedoeld: als je er even niet uitkomt, vragen die doorgaans in een kort tijdsbestek zijn te beantwoorden.

Wat kun je van ons verwachten?

  • ondersteuning in het gebruik van AddSite. Hierbij kun je denken aan vragen als:
    • Hoe dupliceer ik een pagina?
    • Hoe verberg ik een pagina?
    • Hoe toon ik een tekstblok op elke pagina?
    • Hoe maak ik een e-mailadres aan?
  • ondersteuning bij het gebruik van programma’s als de Webshopmodule, AddCampaign en Rental. Ook hiervoor kun je bij ons terecht voor vragen die doorgaans in een kort tijdsbestek zijn te beantwoorden.
  • hulp bij bugs. Ondanks dat we je website met aandacht en zorg ontwikkelen, kan het voorkomen dat je tegen een onderdeel aanloopt dat niet naar behoren functioneert. We zullen vaststellen waardoor het probleem wordt veroorzaakt. Wanneer blijkt dat het niet functionerende onderdeel binnen onze verantwoordelijkheid valt, nemen we het herstellen ervan op in onze planning. Ook wanneer blijkt dat het niet binnen onze verantwoordelijkheid valt, helpen we je graag verder.
  • hulp bij storing. Wanneer je website om welke reden dan ook niet meer bereikbaar is, gaan we vaststellen wat het probleem is. Wanneer blijkt dat de storing binnen onze verantwoordelijkheid valt, dan zullen we dit zo snel mogelijk oppakken en oplossen. Zo niet, dan zullen we, wanneer mogelijk, aangeven met welke partij je het beste contact kunt opnemen om de storing op te lossen.

Het gebruik van onze supportafdeling vindt plaats op basis van fair use. We zullen aangeven wanneer we van mening zijn dat het gebruik ervan niet meer binnen de grenzen van fair use valt. In dat geval zullen we in overleg vaststellen welk aanvullend support-abonnement het beste bij je wensen en gebruik past.

Waar kunnen we je verder mee helpen?

De activiteiten hieronder vallen niet binnen het supportabonnement. Uiteraard helpen we je hier graag verder mee, voor hulp bij deze onderwerpen kun je dan ook een aanvullend abonnement afsluiten.

  • e-mail
    Bij een AddSite-abonnement ontvangt u de mogelijkheid om mailboxen aan te maken. Het installeren van de mailboxen in uw eigen mailprogramma (op uw eigen computer, Ipad of smartphone) valt buiten onze supportdiensten. We willen natuurlijk graag met je meedenken en adviseren wanneer je een mailbox koppelt aan bijvoorbeeld Outlook. Meer over het installeren van de mailboxen kun je vinden op onze supportwebsite.

    Klik hier voor de e-mail handleiding.
     
  • formulieren
    In AddSite heb je de beschikking over de formulierenmodule. Hiermee kun je de mooiste formulieren in een handomdraai maken en aan een pagina op je website koppelen.
    Met de formulierenmodule kunnen ook zeer uitgebreide formulieren ontworpen worden. Mocht je tijdens het samenstellen van een formulier tegen problemen aanlopen, dan kunnen we je daarmee helpen. We zullen in dat geval een onderzoek starten om te achterhalen wat de oorzaak van het probleem is.

    Klik hier voor de handleiding voor het gebruik van formulieren.
     
  • gebruikersbeheer
    In AddSite heb je de beschikking over een krachtige gebruikersbeheermodule. Hiermee kun je betrokkenen toegang geven tot jouw AddSite-account en bepaal jij welke rechten de gebruiker krijgt toebedeeld.
    Door het beveiligen van pagina’s en per pagina in te stellen welke gebruikers(rollen) toegang hebben, kun je met deze tool zelfs een heuse (semi-)intranet omgeving opzetten.
    Wanneer blijkt dat een gebruiker(srol) niet de verwachte of gewenste rechten heeft, helpen we je graag om te achterhalen waar in de instellingen of beveiliging van pagina’s instellingen moeten worden aangepast, om de toegang tot jouw AddSite-omgeving op de gewenste manier te laten verlopen.

    Klik hier voor de handleiding voor gebruikersbeheer.
     
  • tariefstructuur Rental
    Elke verhuurder heeft zijn eigen methode voor het verhuren van objecten en hanteert daarbij een eigen tariefstructuur. Rental is ontzettend flexibel en voor de meest uiteenlopende tariefstructuren en workflows is daarom een plek in Rental.
    Nu kan het voor komen dat je door de tarieven, periodes, speciale periodes, promoties, uitzonderingen en uitzondering op de uitzondering even niet meer helder krijgt hoe de prijs voor een object wordt berekend en hierin misschien een aanpassing wilt doorvoeren. In dat geval helpen we je graag te achterhalen welke instellingen of structuren moeten worden aangepast om het gewenste resultaat op de website te tonen.

    Klik hier voor de handleiding van Rental.
     
  • Google Analytics
    Google Analytics is een ontzettend krachtige tool om inzicht te krijgen in onder andere het gedrag van de bezoekers op je website. Door doelen in te stellen in het Google-Analyticsaccount kun je conversies meten en waar nodig verbeteringen aanbrengen in de (structuur van de) pagina’s van je website.
    Hoewel Google Analytics natuurlijk niet een product van ons is, hebben we er uiteraard de nodige ervaring mee. Mocht je vragen hebben over je Google-Analyticsaccount, over instellingen van een website-property in het account, of wil je gewoon dat we een kijkje nemen in het account: we ondersteunen je graag.

    Klik hier voor de handleiding van Google Analytics.

Aanvullende abonnementen

Bovengenoemde activiteiten vallen niet binnen het supportabonnement. Hiervoor kun je een aanvullend abonnement afsluiten.

 

Supportabonnement LIGHT

1 uur support per jaar voor 65 euro exclusief btw.

 

Supportabonnement REGULAR

3 uur support per jaar voor 150 euro exclusief btw.

 

Supportabonnement LARGE

6 uur support per jaar ​voor 250 euro exclusief btw.


Wat mag je verwachten:

  • mits mogelijk leveren we direct support.
  • de verwachte doorlooptijd van de opdracht wordt na vaststelling van het probleem met je gecommuniceerd

Per support afhandeling  wordt minimaal 15 minuten tijd genoteerd (correspondentie, onderzoek, administratie).