Instellingen

Klik in de menubalk aan de bovenkant van de beheeromgeving op het tandwielicoon om de instellingen voor mailings te beheren. Hier kunt u de inhoud van het bevestigingsbericht wijzigen dat wordt verstuurd wanneer een bezoeker (op één) van uw website(s) zich voor één of meerdere nieuwsbrieven inschrijft.

In het dropdownmenu naast ‘Instellingen voor subsite’ kiest u de subsite waarvoor u de bevestigingsmail wilt wijzigen.

Onder het kopje ‘Bevestigingsmail’ naast ‘Onderwerp’ vult u het onderwerp van de bevestigingsmail in. Het opgegeven onderwerp wordt in het e-mailprogramma van de ontvanger in het onderwerpveld getoond. Om de bevestigingsmail persoonlijk te maken beschikt u over verschillende variabelen. Voor het onderwerpveld zijn de variabelen #naam# en #email# beschikbaar. Hiermee worden de door de aangemelde relatie opgegeven naam respectievelijk e-mailadres opgehaald.

Naast ‘Bericht’ vult u de inhoud van de bevestiging in. Voor het berichtveld zijn de variabelen #naam#, #email#, #lijsten#, #link# en #url# beschikbaar. Met de variabele #lijsten# wordt het overzicht van lijsten opgehaald waarop de aangemelde relatie zich ingeschreven heeft. Met de variabele #link# wordt de gegenereerde bevestigingslink voor het aanmelden opgehaald, deze wordt in de bevestigingsmail als link met de tekst ‘Bevestigen’ weergegeven. Met de variabele #url# wordt dezelfde gegenereerde bevestigingslink opgehaald, echter wordt deze letterlijk getoond in de bevestigingsmail.

Nadat u een wijziging in de inhoud van de bevestigingsmail heeft doorgevoerd, klikt u op de grijze knop met opschrift ‘Bewaren’ om de wijzigingen op te slaan.